Palvelumme

Tervetuloa tutustumaan palveluihimme. Alla esittelemme osan palveluistamme. Näistä räätälöimme asiakkaallemme parhaan mahdollisen ratkaisun. Jos et löydä näistä sopivaa palvelua, otathan yhteyttä ja kysy. Osaamme paljon muutakin. Kaikkea ei voi tähän listata.  Palveluinamme tarjoamme kaikkea sitä, josta me itse olemme innostuneita ja joiden uskomme parantavan yrityksenne liiketoimintaa. Meillä on vuosien kokemus liiketoiminnan kehittämisestä ja tässä on esitelty sellaisia työkaluja, joista juuri nyt olemme innoissamme.

VERKKO-OPPIMINEN

Verkko-oppimisen avulla työntekijä perehtyy opittavaan sisältöön omalla ajallaan, kun se hänelle parhaiten sopii. Verkko-oppimiseen sopivat kaikki sellaiset sisällöt, joita työntekijän tulee hallita. Sisällöt voivat olla tekstiä, kuvia, ääniä tai videoita.

VASTUULLISUUS

Kaikki yritykset ovat velvollisia viestimään asiakkailleen ja sidosryhmilleen vastuullisuudestaan. Aiemmin se oli kilpailuetu, nykyään se on välttämättömyys, josta tulee huolehtia, halusipa yritys sitä tai ei. Ympäristövastuun lisäksi yritykseen vaikuttavat yhteiskuntavastuu, taloudelliset vastuut ja sosiaaliset vastuut.

YRITYS-PODCASTIT

Jos saat ihmisen palveluidesi tai tuotteesi äärelle, vaikka jopa tunniksi, tekisitkö esittelyn laadukkaasti? Podcastin ääressä ihminen viihtyy tutkimuksen mukaan vähintään 25 minuuttia kerrallaan. Siinä ajassa ehtii kertomaan keskittyvälle ihmiselle paljon.

KONVERSIOALUSTA

Propaganda Consulting edustaa suomalaista LeaDoo -yritystä ja heidän konversiopalveluitaan. LeaDoo kansainvälistyy vauhdilla ja tunnetuin osa heidän palveluaan ovat verkkosivustoille asennettavat botit, jotka ohjaavat myyntiin tai liidien keräämiseen.

ASIAKASPALVELU-
KOULUTUKSET

Propaganda Consulting tarjoaa palveluyrityksille asiakaspalvelukoulutuksia eri tarpeisiin. Omaamme kokemusta asiakaspalvelun kouluttamisesta useiden vuosien ajalta. Asiakaspalvelukoulutuksiimme yhdistetään asiakaskokemuksen ymmärtämistä, myynnillisiä tavoitteita ja niiden seurantaa.

MYYNTI JA
MARKKINOINTI

BtoB tai BtoC myynti. Myynnin strategiat ja työkalut. Kuka myy, kenelle ja miten? Miten markkinoidaan ja miksi? Strategioiden ytimessä on suunnitelmallisuus ja jatkuvuus.